fredag 22. mars 2013

Ny bålpanne

Bålpanna som jeg omtalte for 14 dager siden har jeg nå returnert. Den var for dårlig. Nå har jeg vært på FK-butikken og kjøpt en Espegard i stedet. Noe dyrere og av mye bedre kvalitet.


Mathilde mente at morfar hadde kjøpt disse til henne. Hun finner vel ut av det i morgen når vi fyrer opp tenker jeg.


Her er den ferdig montert. Ingenting å utsette på denne for å si det på trøndersk. På denne var føttene i to deler, mens på den forrige var det tre deler. Mye mer stødig med andre ord.


Vær: Blå himmel, litt vind fra øst, -3 grader midt på dagen.

3 kommentarer:

  1. Halla!

    Kom innom bloggen din når jeg søkte på bålpanne. Var itvil om jeg skulle gå for bålpanna fra Coop Obs, eller denne. Så etter å ha lest innleggene dine var ikke valget så vanskelig.

    Takk! :)

    SvarSlett
  2. Googlet bålpanne og kom inn på din blogg. Nyttige opplysninger. Det blir nok Espegard på oss også

    SvarSlett