fredag 31. juli 2015

Ny mellombølge terrassevarmer på plass

Ny terrassevarmer er montert. Nå av type mellombølge som er mye mer lyssvak enn kortbølget type som jeg prøvde i fjor sommer. Terrassevarmeren kjøpte jeg på nett hos el-on.no. Den jeg kjøpte finner du på denne lenken. Hos denne norske leverandøren ser det ut til at den heter Hotsun men på selve varmeren står det Veito som er det egentlige navnet. Se mer på produsentens nettside http://veito.com/


Les mer i dette innlegget om hvorfor jeg synes terrassevarmer med mellombølge stråling er bedre enn terrassevarmer med kortbølget stråling.

3 kommentarer:

  1. Hei. Kjøpte nylig nesten samme type som deg, 2500W, som jeg monterte i går. Hvilke erfaringer har du etter å ha brukt din en stund nå? Hva med plasseringen; hvor er det optimalt å henge den opp? Sliter litt med å finne det optimale stedet. PS. Fantastisk koselig uterom du har der.

    SvarSlett
  2. Bildet viser hvordan jeg har hengt opp min. Peker på skrå nedover. Noe andre krav enn det har ikke jeg. Fungerer helt greit slik.

    SvarSlett
  3. Ok. Takk. Skal teste den nå de kommende kveldene.

    SvarSlett